با سلام.

حتما تا به حال با افرادی که دم از آزادی و حقوق بشر و مساوات و برابری انسان ها در جوامع غربی می زنند روبرو شده اید. ما اینجا جدیدترین نمونه و مصداق این آزادی را برای شما آورده ایم. بخوانید و از این آزادی لذت ببرید ...



برچسب‌ها: آزادی در غربآزادی غربی چیست؟برابری و مساوات در غربآزادی غربیمفهوم آزادی غربیمصداق آزادی غربینمونه ای از آزادی در غرب

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 24 تير 1391 | 13:44 | نویسنده : پیرو |

با سلام.

مطلب زیر رو از وبلاگ خرابه برای شما آورده ام. گوشه ای از بیانات رهبری در باب امربه معروف و نهی از منکر. بسیار خواندنی است ...

"اين گونه است كه كشور حفظ مى‌شود؛ با امر به معروف و نهى از منكر. منتها من دو تذكر به شما جوانان عزيز - در هرجاى كشور كه هستيد - مى‌دهم. اولاً امر به معروف و نهى از منكر يك واجب است كه رودربايستى و خجالت بر نمى‌دارد. ما گفتيم:

اگر ديديد كسى مرتكب خلافى مى‌شود، امر كنيد به معروف و نهى كنيد از منكر. يعنى به زبان بگوييد. نگفتيم مشت و سلاح و قوت به كار ببريد. اينها لازم نيست. خداى متعال كه اين واجب را بر ما مسلمانان نازل فرموده است، خودش مى‌داند مصلحت چگونه است.

 

ما هم تا حدودى حكم و مصالح الهى را درك مى‌كنيم. بزرگترين حربه در مقابل گناهكار، گفتن و تكرار كردن است. اين‌كه يك نفر بگويد اما ده نفر ساكت بنشينند و تماشا كنند، نمى‌شود. اگر يكى دچار ضعف نفس بشود، يكى خجالت بكشد و يكى بترسد، اين‌كه نهى از منكر نخواهد شد.  


برچسب‌ها: نظر رهبری در مورد بدحجاب ها امر به معروف و نهی از منکر بدحجابی و امر به معروفشیوه ی صحیح امر به معروف و نهی از منکربیانات رهبری در خصوص بدحجاب ها نحوه ی صحیح برخورد با بدحجابی در کشور راه حل مشکل بدحجابی چیست؟راه حل مشکل بدحجابی از دید رهبریدیدگاه رهبری در مورد بدحجاب ها

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 23 تير 1391 | 15:11 | نویسنده : پیرو |

با سلام.

به طور اتفاقی داستان زندگی یک مولتی میلیاردر ایرانی رو توی وب خوندم. خیلی جالب و آموزنده بود. حتما بخوانید...

من احد عظيم‌زاده هستم. در 10 آذر 1336 در ده اسفنجان در شهرستان اسكو متولد شدم. هفت ساله بودم كه پدرم را از دست دادم و يتيم شدم.
 

امكانات مالي‌مان اجازه نمي‌داد به مدرسه بروم و فقط پس از رفتن به كلاس اول مجبور شدم پشت دار قالي بنشينم و قاليبافي كنم. تا 13 سالگي روزها قالي مي‌بافتم و شب‌ها درس مي‌خواندم. چاره‌اي نبود، وسع مالي ما جز اين اجازه نمي‌داد.
خاك خوردم و زحمت بسيار كشيدم. در سال 2بار بيشتر نمي‌توانستيم برنج بخوريم. يك بار روز 21 ماه رمضان و بار دوم شب چهارشنبه‌سوري. آرزو داشتم يا خلبان شوم يا پولدار و براي رسيدن به اين آرزوها بسيار زحمت كشيدم.


كارم را با به دوش كشيدن پشتي و قالي‌هاي كوچك و بردن آن از اسفنجان يا اسكو براي فروش آغاز كردم. در آغاز كار از هركدام از آنها يك يا دو تومان (نه هزار يا 2هزار تومان) سود مي‌كردم. پنج سال اينچنين سخت كار كردم. بسيار دشوار بود. اما پشتكار و اعتقاد به هدف با توكل به خدا تحمل سختي‌ها را آسان مي‌كرد. در 18 سالگي توانستم 20 هزار تومان پس‌انداز كنم، اما فشارها همچنان ادامه داشت تا اين‌كه مجبور به ترك تحصيل شدم.

حتما ادامه ی مطلب را ببینید ...

 


برچسب‌ها: مولتی میلیاردر ایرانیزندگی نامه ی یک مولتی میلیاردر ایرانی راز زندگی مولتی میلیاردر ایرانی احد عظیم زاده مولتی میلیاردر ایرانیداستان زندگی مولتی میلیاردر ایرانی

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 19 تير 1391 | 22:36 | نویسنده : پیرو |

 

تولد منجی بشریت حضرت امام زمان (عج) مبارک باد. برای تعجیل در فرج ایشان صلوات.


برچسب‌ها: نیمه ی شعبان

تاريخ : چهار شنبه 14 تير 1391 | 21:55 | نویسنده : پیرو |
تاريخ : چهار شنبه 14 تير 1391 | 21:42 | نویسنده : پیرو |

با سلام.

خبری که در ادامه می خوانید جدیدترین خبری است که درباره ی دلیل ظهور ریزگرد ها در چند سال اخیر در بعضی مناطق کشورمان است. به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از فردانیوز :

وقایع و خاطرات تلخ حمله ارتش صدام به ایران و شهادت دهها هزار نفر از جوانان پاک ایران اسلامی موضوعی نیست که به این زودی از ذهن مردم کشورمان پاک شود اما برخی اقدامات افشا نشده این دیکتاتور ظالم با مرور زمان مشخص می شود که از جمله آنها ظهور ریزگرد در آسمان بسیاری از استانهای کشور است.

بنا بر اعلام رسانه های منطقه طی سالهای اخیر مسئولان عراقی برای احیای هورهایی که در زمان حکومت صدام حسین دیکتاتور معدوم عراق به عمد خشکانده شد تلاش زیادی انجام می دهند چراکه خشکاندن این هورها منجر به شکل گیری طوفان ریزگردها شده است که خطرات زیادی برای سلامت انسان ها دارد.

با این اوصاف آنطور که کمال لطیف معاون وزیر محیط زیست عراق می گوید به رغم تلاش ها برای احیای هورها، به احتمال زیاد عراق در بخش اعظم دهه آینده از طوفان ریزگردها رنج خواهد برد. در شرایط کنونی هیچ هفته ای نیست که در آن عراق و به تبع آن شورمان ایران چند روز با طوفان ریزگرد مواجه نشود. این طوفان ها به حدی قوی است که موجب اختلال در رانندگی و بروز تصادف و توقف پروازها و پر شدن بیمارستان ها از بیمارانی می شود که با مشکلات تنفسی مواجه هستند.

به گفته این مسئول عراقی در اواخر دهه 1970 بین ده تا 15 طوفان ریزگرد در سال در عراق روی می داد ولی تعداد این طوفان ها و همچنین قدرت آنها بعد از آن که صدام حسین هورها را در اوایل دهه 1990 به منظور بیرون راندن قبایل مخالف حکومت وی از آنها خشکاند، افزایش یافته است.
لطیف به رویترز گفته که در سال 2008 دویست و هشتاد و سه روز از سال عراق آسمانی غبارآلود داشت و 122 طوفان ریزگرد در آن سال روی داد.  افزایش دمای هوا و نباریدن باران، هورها را همچنان خشک نگه خواهد داشت و پیش بینی می شود در صورتی که اوضاع به همین شکل باقی بماند، تعداد روزهایی در آنها هوا غبار آلود است در دهه آینده به 300 روز در سال برسد.

هورها در دهه 1970 در حدود 9000 کیلومتر مربع از مساحت جنوب عراق را تشکیل می دادند ولی این مساحت در سال 2002 به فقط 760 کیلومتر مربع کاهش یافت. البته حدود 50 درصد مساحت اصلی هورها تاکنون با کمک ایران احیا شده است ولی این کار برای حل مشکل کافی نیست و لازم است صد درصد هورها احیا شوند و همچنین پوششی گیاهی در مناطق بیابانی شمال غرب عراق به منظور تقویت خاک و جلوگیری از وزش طوفان شن از این مناطق ایجاد شود.

امیدواریم هرچه زودتر برای این معضل مردم کشورمان بخصوص در غرب کشور چاره مناسبی اتخاذ شود.


برچسب‌ها: گرد و خاک در خوزستانمساله ی گرد و خاکگرد و خاک در اهواز گرد و خاک در غرب کشور آلودگی هوای اهوازگرد و خاکگرد و غبار

تاريخ : جمعه 9 تير 1391 | 12:21 | نویسنده : پیرو |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.