به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا ضمن تماس تلفنی با «رجب طیب اردوغان» نخست‌وزیر ترکیه، در مورد راه‌های پایان دادن به درگیری‌ها در نوار غزه، گفت‌وگو کرد.

این خبر را کاخ سفید با صدور بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده است. اوباما پیش از این هم در تماس‌های تلفنی دیگری خواستار میانجیگری کشورها برای تمام درگیری‌ها شده بود. اوباما در چند روز گذشته به حمایت از تجاوز اسرائیل پرداخته و آن را حق طبیعی اسرائیلی‌ها دانسته است.

«بن رودز» معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید هم امروز به خبرنگاران گفته است که آمریکا «همان چیزی را می‌خواهد که اسرائیلی‌ها می‌خواهند».

رودز بدون اشاره به آغاز درگیری از سوی اسرائیلی‌ها، گفته است که این خواسته همان پایان شلیک موشک‌های مقاومت به سمت اسرائیل است.

وی همچنین اعلام کرد که کاخ سفید همواره بر استفاده از دیپلماسی و دوری از خشونت به عنوان کلیدی برای حل مسائل یاد کرده است.

آمریکا در حالی هیچ واکنشی به حملات گسترده اسرائیل نشان نداده که ارتش رژیم‌صهیونیستی اعلام کرده است در چند روز گذشته 840 نقطه را هدف قرار است. حملاتی که حداقل 40 فلسطینی را شهید و بیش از 340 نفر دیگر را نیز زخمی کرده است.


منبع خبر

 


برچسب‌ها: حقوق بشر در امریکاحقوق بشرامریکاحامی اسراییلغزهجنگ

تاريخ : شنبه 27 آبان 1391 | 23:56 | نویسنده : پیرو |

با سلام.

این جا روی سخنم با همه ی کسانی است که ندانسته دست به کارهایی می زنند بدون این که به اثرات آن فکر کنند...

افرادی که برای جذب بازدید کننده برای وبلاگ یا وب سایتشان اقدام به انتشار عکس ها و فیلم های مبتذل نموده و تنها دلخوشی آن ها این است که روز به روز بر تعداد بازدید کننده های سایتشان افزوده می شود، غافل از این که روز به روز تعداد بیشتر و بیشتری از نوجوانان و جوانان این کشور را به فساد و انحراف می کشانند ...


به نظرم آمد چند سوال از این عزیزان بپرسم و جواب رو به وجدانشان واگذار کنم :

1) آیا این تنها راه ممکن برای افزایش بازدید سایت است ؟

2) آیا پولی که از راه کسب آگهی در سایتتان به وسیله ی انتشار این تصاویر و فیلم ها به دست می آورید ارزش این را دارد که به خاطرش چندین و چند نفر را به بیراهه بکشانید و خودتان نیز در گناه آنان شریک شوید ؟  اگر پاسختان مثبت است من راه های مناسب تر و راحت تری برای کسب درآمد برای شما سراغ دارم ... .

3) آیا به سرانجام کارهای خودتان حتی برای لحظه ای فکر کرده اید ؟


خدایا همه ی ما را به راه راست هدایت بفرما ... .


برچسب‌ها: فیلتروبلاگسایتغیراخلاقیفیلترینگدرخواست کمک برای فیلترینگکمک به فیلترینگراه های افزایش بازدید وبلاگفیلم و عکس مبتذل

تاريخ : پنج شنبه 18 آبان 1391 | 1:35 | نویسنده : پیرو |

با سلام.

همین چند روز پیش مطلبی درباره ی معرفی وبلاگ ها و سایت های غیراخلاقی برای فیلتر کردن آن ها نوشته بودم...

از قضا امروز وبلاگی رو فیلتر کرده بودند که من قبلا به نویسنده ی وبلاگ تذکر داده بودم. فقط تذکر و هیچ گزارشی برای وبلاگ نداده بودم...

اما این دوست عزیز خیال کرده که بنده گزارش وبلاگش رو دادم و اومده پست خصوصی داده که تو آدم فروشی !!!!. خیر دوست عزیز من به همون تذکر بسنده کردم...

اما این پست رو زدم که یک سوال بپرسم : " آیا کمک برای فیلتر کردن سایت های غیراخلاقی آدم فروشی است یا کمک به آدم ماندن و آدم زندگی کردن ؟؟؟ "

کمی بیشتر فکر کنیم و درباره ی افراد، ندانسته قضاوت نکنیم...


برچسب‌ها: فیلتروبلاگسایتغیراخلاقیفیلترینگدرخواست کمک برای فیلترینگکمک به فیلترینگ

تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391 | 23:45 | نویسنده : پیرو |

با سلام.

متاسفانه با توجه به تعدد سایت ها و وبلاگ هایی که در زمینه ی ارائه ی مطالب غیر اخلاقی( اعم از عکس و فیلم) فعالیت می کنند ، و همچنین ضعف غیر قابل اغماض سیستم فیلترینگ ، از همه ی عزیزانی که به این سایت ها حین گشت و گذار در اینترنت برمی خورند؛ خواهشمندیم که با مراجعه به سایت کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در قسمت درخواست فیلتر، گزارش فیلتر چنین سایت هایی را داده تا مسئولین مربوطه پس از بررسی های لازم، اقدام به فیلتر این گونه سایت ها بکنند. 

نکته ی قابل ذکر این که فقط درخواست هایی که از طریق این سایت ارسال شده است، بررسی می گردد. چندی است تعداد چنین سایت هایی به قدری زیاد شده است که به راحتی و بدون هیچ گونه فیلتری اقدام به انتشار فیلم های مبتذل می کنند. با انجام این کار هم مانع اشاعه ی فساد خواهید شد و هم از انحراف جوانان عزیز این مرز و بوم جلوگیری به عمل می آید.

ان شاءالله ... .

====================

با نصب افزونه ی مخصوص گزارشات مردمی به فیلترینگ کار گزارش را در کمتر از 10 ثانیه انجام دهید. برای استفاده از این افزونه حتما لینک زیر را مشاهده بفرمایید. با نصب این افزونه کار گزارش سایت و وبلاگ غیراخلاقی بسیار راحت تر و سریع تر صورت می گیرد.

 

راهنمای نصب و استفاده از افزونه گزارشات مردمی (برای مشاهده کلیک کنید).

 


برچسب‌ها: گزارش فیلتر سایت های غیراخلاقیفیلتر سایت های غیر اخلاقیفیلتر سایت های مبتذل همکاری در فیلتر سایت های مبتذلگزارش تخلف به فیلترینگایمیل سیستم فیلترینگروش جدید درخواست فیلتر یک سایت

تاريخ : دو شنبه 8 آبان 1391 | 23:39 | نویسنده : پیرو |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.