با سلام.

در راستای اعمال فشار بیشتر و وادار کردن ایران به صرف نظر از برنامه صلح آمیز هسته‌ای خود، ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا ضمن موافقت با اعمال تحریم تدریجی بر نفت ایران و بانک مرکزی، مقرر کردند تا ابتدای ژوئیه ۲۰۱۲ میلادی (تیرماه ۹۱) کشورهای عضو این اتحادیه واردات نفت خام از ایران را متوقف کنند.

پاتک ایران

این تصمیم اروپا واکنش‌های مختلفی از سوی وزارت خارجه و وزارت نفت در بر داشت. بر همین اساس وزیر اسبق اطلاعات پیشنهاد داد که ایران پیش دستی کند و از هم اکنون اروپا را از نفت خود محروم کند. مجلس شورای اسلامی نیز طرحی را در کمیسیون‌ها در دستور کار قرار داد که در صورت تصویب نهایی در صحن علنی، فروش نفت ایران به اروپا متوقف خواهد شد.

این طرح در ۴ ماده طراحی شده است که یکی از مواد اصلی آن اعلام می‌کند که جمهوری اسلامی ایران تا پایان دادن کشورهای اروپایی به تحریم نفتی کشورمان، هرگونه صادرات نفت به این کشور‌ها را قطع می‌کند.

بر اساس ماده دیگری از این طرح، دولت ملزم یه توقف واردات هر نوع کالا از کشورهای تحریم کننده کشورمان شد.

رستم قاسمی وزیر نفت نیز از امکان تها‌تر نفت و کالا با برخی از کشور‌ها خبر داد و اعلام کرد که صادرات نفت ایران به برخی کشورهای اروپایی قطع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اگر اروپا نفت ایران را خریداری نکند، اختلالی در اقتصاد کشور به وجود نخواهد آمد از امضای قراردادهای جدید فروش نفت به برخی از کشور‌ها خبر داد. 

 به ادامه ی مطلب بروید.


برچسب‌ها: تحریم نفتتحریم نفت ایرانهمه چیز درباره ی تحریم نفتتصمیم ایران در قبال تحریم نفتپاتک ایران در جنگ نفتیقطع صادرات نفت به اروپاتحریم نفت ایران توسط اروپا

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 17 بهمن 1390 | 19:22 | نویسنده : پیرو |

 

                                                  منبع عکس : خبرگزاری مهر

با سلام.

ماهواره ی نوید علم و صنعت با موفقیت پرتاب شد و در مدار زمین قرار گرفت. لحظه ی پرتاب موفقیت آمیز این ماهواره را می توانید از لینک مربوطه در همین صفحه ببینید. همچنین می توانید به طور زنده این ماهواره را رهیابی کنید. پرتاب این ماهواره در رسانه های جهان بازتاب گسترده ای داشت. خبر این بازتاب های گسترده را می توانید از اینجا بخوانید.

به امید پرتاب موفقیت آمیز ماهواره های ظفر و طلوع که سال آینده پرتاب خواهند شد.

لینک مشاهده ی لحظه ی پرتاب ماهواره

لینک رهیابی ماهواره به طور زنده

 


برچسب‌ها: ماهواره ی نویدلحظه ی پرتاب ماهواره ی نویدرهگیری زنده ی ماهواره ی نویدعکس ماهواره ی نویدماهواره ی نوید علم و صنعت

تاريخ : یک شنبه 16 بهمن 1390 | 17:7 | نویسنده : پیرو |

با سلام.

شاید تا الان شما هم جریان این کلیپ ضد ایرانی را شنیده باشید ولی پیشنهاد می کنم که این مطلب را تا انتها بخوانید. به نقل از وبلاگ پینوک و با کمی دخل و تصرف در کلیپ تبلیغاتی کوتاهی که از سوی یک شرکت تبلیغاتی اسرائیلی ساخته شده و از شبکه تلویزیون کابلی “هات” رژیم صهیونیستی پخش شده است،  به کشور و مردم ایران و به خصوص زنان ایرانی توهین‌های بسیاری شده است.

در این تیزر تبلیغاتی که درست چند روز بعد از ترور دانشمند هسته‌ای ایرانی پخش شده،به نوعی موضوع ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را به سخره گرفته و آن را به مثابه آب خوردن برای جاسوسان رژیم صهیونیستی دانسته است.

دانلود کلیپ در ادامه ی مطلب

برچسب‌ها: همه چیز درباره ی کلیپ ضد ایرانیکلیپ ضد ایرانی ساخت اسراییل

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 15 بهمن 1390 | 17:8 | نویسنده : پیرو |

 

با سلام.

بالاخره یک اقدام عملی و مفید در خصوص پوشش بانوان انجام شد. اقدامی که خیلی زودتر از این می توانست انجام شود و حتی می تواند در مقیاس کشوری انجام شود.

یه خبر خوب برای دغدغه داران بحث حجاب

کاری که قرار است انجام شود این است:

طراحی 1000 مدل لباس برای 40 نوع شغل با محوریت کارکنان بیمارستان ها ، شرکت های هواپیمایی و بانک ها.

به گزارش تهران امروز و به نقل از فردا مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور بیان کرده که :"پوشش بانوان در محیط های کاری باید به گونه ای باشد که امنیت محیط کاری تامین شود وبه جای خودنمایی شخصیت معنوی زنان مورد توجه قرار گیرد.رنگ‌ها و طرح هایی در نظر گرفته می شود که متناسب با شئونات خانم‌ها باشد و مطمئنا از رنگهای تند که زیبنده محیط کار نیست استفاده نخواهد شد.در نظر داشته باشید لباس‌های پیشنهادی ما علاوه بر داشتن همه آیتم‌های شرعی و عرفی، تنوع مدل و تعدد رنگ در بین رنگ‌های مجاز هم خواهد داشت که شاخص‌های بومی، ملی و مذهبی ما را دارا باشد."

او همچنین گفته :"اعتقاد دارد که از آنجا که نماینده دستگاه در کمیته حضور خواهد داشت پس نظر کارکنان هم در لباس نهایی اعمال خواهد شد. مثلا برای لباس مهمانداران نماینده وزارت راه حضور دارد و نظر می‌دهد. رضایت شغلی کارکنان برای ما بسیار مهم است. در صورتی که لباسی پس از مرحله آزمایشی نمره مناسب را دریافت نکند نسبت به تصحیح یا تعویض آن اقدام می‌کنیم."

منتظر اجرا و گسترش می مانیم

خدارو شکر ... منتظر اجرایی شدن این کار بسیار مفید هستیم ، تا راه بر عده ی معدودی که به جای خدمت رسانی در شغل خود به دنبال خودنمایی هستند بسته شود و همچنین انتخاب های گسترده ای برای طیف گسترده ی بانوان باحجاب فراهم شود...

ای کاش این طرح برای دانشگاه ها هم به اجرا دربیاید. جایی که می توان گفت برای اجرای این طرح اولویت بیشتری نسبت به ادارات دارد. شاید در صورت موفقیت آمیز بودن این طرح ، مسئولین به فکر اجرای این طرح در دانشگاه های سراسر کشور هم باشند.


برچسب‌ها: زنان پایتختپوششحجاب زنان پایتختپوشش یکدست

تاريخ : چهار شنبه 5 بهمن 1390 | 11:56 | نویسنده : پیرو |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.