میلاد با سعادت پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی صل الله علیه و آله و سلم بر همه ی مسلمانان جهان مبارک باد ...

منبع عکس : انجمن گفت و گوی دینی (اسک دین)


برچسب‌ها: میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد پیامبر رحمت

تاريخ : شنبه 28 دی 1392 | 12:43 | نویسنده : پیرو |

میلاد با سعادت امام جعفر صادق علیه السلام بر همه ی شیعیان جهان مبارک ...

ای ششم پیشوای اهل ولا
خلق را رهبری به دین هدی
پای تا سر خدا نمایی تو
هم ز سر تا بپای صدق و صفا ...

 

منبع عکس : انجمن گفت و گوی دینی (اسک دین)


برچسب‌ها: امام جعفر صادق امام ششم امام صادق جعفر میلاد ولادت

تاريخ : شنبه 28 دی 1392 | 12:13 | نویسنده : پیرو |

بانوی شهر من ...


بعید می دانم مقابل نگاه مردم شهر و میان کوچه و بازار و محله‌هایش کسی با پوشیدن « ساپورت » در روز رستاخیز نیز «support» شود!!! ... انتخاب با تو است!!!!

 


برچسب‌ها: ساپورت بدحجابی بدپوششی تصاویر دل پاک حدیث بی حجاب

تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392 | 15:23 | نویسنده : پیرو |

صــرفا جهت یادآوری به ساپورت پوشــان :

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم :

در آخرالزمان زنانــي مي آيند که

پوشيده انــد ولی در عين حال عريــان هستند... دلها را فریــب می دهند و هوسبازاننــــد ، سر مانند کوهانِ شتر قرار می دهند و اینان داخل بهشت نمی شونــد و بوی بهشت را هم استشمام نمی کننــد ! .....(لسان العرب ج11 ، ص637 ) ...

 

بله آقا دلت پاک باشه !!! یعنی می شه ؟؟؟ داریم ؟؟؟ نه شما بگین ... داریم آیا ؟؟؟


برچسب‌ها: ساپورت بدحجابی بدپوششی تصاویر دل پاک حدیث بی حجاب

تاريخ : چهار شنبه 25 دی 1392 | 15:13 | نویسنده : پیرو |

سلام به همه ی دوستان ...

اگر از زمان شروع کار وبلاگ نویسی شما مدتی گذشته باشه و یا حتی قبل از شروع به وبلاگ نویسی از کاربران معمولی نت بوده باشید حتما با معضل وبلاگ هایی که مطالب مبتذل و مستهجن تهیه می کنن و در معرض نمایش همگان قرار می دن رو به رو شدید.تعداد قابل توجهی از این وبلاگ ها و وب سایت ها که فیلتر هستن ولی خوب از اون جایی که تعداشون زیاده و روز به روز هم زیادتر می شن گاهی اوقات ممکنه بعضی هاشون هم فیلتر نباشن ...

خوب توی این جور مواقع چه کار می کنید؟ تا حالا به این فکر کردید که ممکنه یه نفر با چنین وبلاگی چندین نفر از هم وطنانمون رو به گمراهی بکشه ؟ تاحالا به این فکر کردید که اگر به طور ناگهانی وارد چنین سایتی بشید و یکی از اعضای خانوادتون هم کناردستتون باشه چه اتفاقی می افته ؟ تا حالا به این فکر کردید که اگر برادر یا خواهر کوچکتر و نوجوون شما وقتی دارن از نت استفاده می کنن وارد چنین سایت هایی بشن ممکنه چه اتفاقی بیفته ؟؟ حتما به این چیزها فکر کردید...

چی می خوام بگم ؟

 

می خوام بگم ما وبلاگ نویس ها می تونیم یه کاری در راستای مقابله با این حرکت کاربران ضد ارزشی که چنین مطالبی رو تهیه می کنن انجام بدیم... حالا شاید اون بنده خدایی هم که مطالب مبتذل تهیه می کنه از روی نادانی باشه ولی خوب نمی شه دست روی دست گذاشت.

همیشه توی همه ی سرویس های وبلاگ دهی یه بخشی هست به نام وبلاگ های به روز که توی لوکس بلاگ خودمون تو قسمت پایینی و سمت راست کنترل پنل شما قرار داره. از اون جا می تونید لیست وبلاگ های به روز رو ببینید. کاری که ما می تونیم انجام بدیم اینه که به محض مواجه شدن با چنین وبلاگ هایی آدرس وبلاگ متخلف رو به سایت کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه گزارش بدیم تا در اسرع وقت فیلتر بشه.

فایده ی این کار چیه ؟ اینه که اگر هر کسی توی این مورد احساس مسئولیت بکنه و گزارش فیلتر رو سریع ارسال کنه شاید قبل از این که تعداد زیادی کاربر وارد اون صفحه بشن اون صفحه فیلتر شده باشه .

خوب حالا چه طوری این کار رو انجام بدیم ؟

من قبلا یه مطلب کامل در این مورد برای کاربران عمومی نت نوشته بودم (اینجا) و همون جا هم روش درخواست فیلتر یه وبلاگ یا سایت و ... رو توضیح دادم. البته شما می تونید افزونه ی مخصوص این سایت رو نصب کنید تا از این به بعد به راحتی و در عرض کمتر از 10 ثانیه گزارش سایت خاطی رو بدید. آموزش نصب این افزونه هم قبلا (اینجا) قرار دادم.

اگر این مطلب مورد پسند شما بود و شما هم تمایل به همکاری و شرکت توی این کار رو داشتید می تونید این مطلب رو توی وبلاگتون کپی کنید تا افراد بیشتری این مطلب رو ببینن ... (نیازی به ذکر منبع هم نیست...) ...

یا علی ...


برچسب‌ها: گزارش فیلتر فیلتر وبلاگ وبلاگ نویس مبتذل مستهجن مطلب محتوا عکس فیلم گزارش درخواست فیلتر وب سایت

تاريخ : شنبه 21 دی 1392 | 13:10 | نویسنده : پیرو |

سلام ...

اگر اهل تلویزیون نگاه کردن باشید به احتمال زیاد مسابقه ی کلید رو تا به حال مشاهده کردید. اگر به صفحه ی مربوط به این مسابقه در سایت شبکه ی 3  سری بزنید با این تعریف رو به رو می شوید : این مسابقه  در فضایی کاملا شاد و مفرح با حضور 2 یا 3 زوج جوان به همراه 3 تا 10 نفر از بستگان هر زوج بعنوان یاور شرکت کنندگان اصلی ، در زمینه های معلومات عمومی و سایر مهارت های زندگی چون شناخت متقابل ، امور تربیتی، امور فنی ، امور ورزشی، آشپزی، خیاطی و خانه داری به رقابت می پردازند. اجرای برنامه به عهده مسعود روشن پژوه است.

تا این جای کار که مشکلی نیست. اما بد نیست هر از گاهی هم پای این سریال بنشینید و اتفاقاتی که در آن رخ می دهد هم ببینید. قسمت اخیر این مسابقه که در تاریخ 14 دی ماه 92 پخش شد حاوی بخش هایی بود که خود دست اندرکاران مجبور به سانسور آن بخش ها شده بودند !! در بخش خوانندگی آقایان، آهنگی هایی گذاشته می شود و آقایان باید لب خوانی کنند. ولی کاش فقط لب خوانی بود !!!

دست و جیغ های خانم های تماشاچی و حرکات ریتمیک خواننده ی فرضی فضا رو بیشتر شبیه برنامه های ماهواره ای کرده تا صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ...

در قسمت اخیر همسر این خواننده ی فرضی از آقای خواننده می خواهند که بیاید و دور خانم بچرخد و آقا هم که دریغ نمی کند... جالب این که بخش هایی از این قسمت سانسور شده بود و کاملا مشخص بود. حالا چی بوده خدا می دونه ... دقت کنید که موضوع مورد بحث این جا حرکات این آقای خواننده ی فرضی یا همان شرکت کننده در مسابقه نیست. بحث بر سر نظارت بر پخش چنین برنامه هایی است...

شاید اگر این قضایا با سکوت همراه باشد روزی نمایش رقص واقعی هم در تلویزیون صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را مشاهده کنیم ! کسانی که هنوز هم این چیزها برایشان مهم است و هنوز هم دغدغه ی این چیزها را دارند می توانند با روابط عمومی شبکه ی 3 ارتباط برقرار کرده و مراتب اعتراض خودشون رو به مسئولین مربوطه اعلام کنند.

روابط عمومی شبکه ی 3 (برای مشاهده ی تلفن ها و آدرس ایمیل سازمان کلیک کنید)

سخنی هم خطاب به مسئولین : باور کنید می شود هم در فضایی شاد (که دغدغه ی شماره ی 1 شماست) و مفرح و هم با رعایت شئونات اسلامی برنامه ساخت. اگر قرار است که خط قرمزها زیر پا گذاشته شود تا یک برنامه ی جذاب تهیه شود فرق شما با مسئولین برنامه های ماهواره ای و فرق برنامه های شما با برنامه های ماهواره چیست ؟؟

اگر واقعا فرقی نباید باشد بفرمایید. بنده پیشنهادهای درجه ی یک و فکرهای بکری برای جذب مخاطب برایتان دارم ...

 

و السلام علی من اتبع الهدی ... یا مهدی.


برچسب‌ها: کلید مسابقه خوانندگی شئونات تقلید خوانندگی مسابقه ی کلید آموزش خوانندگی

تاريخ : یک شنبه 14 دی 1392 | 23:58 | نویسنده : پیرو |

سلام بر کریم اهل بیت علیهم السلام ...

«کریم»، در زبان و فرهنگ اسلامی، به معنی نژاد و اصیل، خوش خوی و خوش روی، پاکدامن و عفیف، جوانمرد و با مروّت، بخشاینده، بلند همّت و بزرگوار، خیرخواه و مهربان، نیکوکار، نیک نفس و نیکونهاد و در یک کلمه، جامع همه ارزش ها است. و این همه در امام حسن مجتبی علیه السلام گرد آمده بود و به حقیقت، دوست و دشمن به او کریم می گفتند. و در میان شیعیان و پیروان اهل بیت به «کریم اهل بیت علیهم السلام » شهره است.

حرمی که در تصویر می بینید "جنت البقیع" است ، جنت البقیع حرم امام حسن مجتبی علیه السلام و امام سجاد ، امام محمد باقر و امام جعفر صادق علیهم السلام بود که در سال ۱۳۴۴ هجری قمری توسط وهابیان کوردل تخریب و با خاک یکسان شد. 

 

امام حسن علیه السلام، نژاده بود و کریم الطرفین و دارای پدر و مادر و اجداد و عموهایی شرافتمند، بزرگوار و جوانمرد از خاندان هاشم. بیهقی نقل کرده است:

«معاویه (دقت کنید معاویه ) روزی نزد جماعتی از اشراف قریش و مردمانی دیگر، گفت:

«اخبرونی بأکرم النّاس اباً و امّاً و عمّاً و عمّةً و خالاً و خالةً و جدّاً و جدّةً؛ به من خبر دهید کدامین انسان از نظر پدر، مادر، عمو، عمه، دایی، خاله، پدر بزرگ و مادر بزرگ نژاده تر و بزرگزاده تر است.»

مالک بن عجلان به سوی حسن بن علی علیه السلام اشاره کرد و گفت: او اکرم و اصیل ترین مردم است؛ چه، پدرش علی بن ابیطالب، مادرش فاطمه دختر رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم ، عمویش جعفر طیّار، عمّه اش امّ هانی دختر ابوطالب، دایی اش قاسم فرزند پیامبر، خاله اش زینب دختر رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم ، جدّش رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم و جدّه اش خدیجه دختر خویلد است.

مردم ساکت شدند و (امام) حسن برخاست و رفت. عمروعاص رو به مالک کرد و گفت: آیا دوستی بنی هاشم تو را به سخن باطل واداشت؟

مالک بن عجلان گفت: چیزی جز حقیقت نگفتم و هرکس خرسندی مردم را با ناخرسندی خدا پی جوید، به آرزویش در دنیا نرسد و فرجامش به شقاوت انجامد. و بنی هاشم تازه ترین شاخه اند...، آیا چنین نیست ای معاویه!

گفت: به خدا سوگند! چنین است. (منبع :  الامام المجتبی، ابومحمدالحسن بن علی(ع)، عن کتب اهل السنّه، حسن مصطفوی، ص 18، چاپ علمیه، قم.)

منبع مطلب

 

لینک دانلود فیلم 40 ثانیه ای با حجم حدود 4 مگابایت از قبرستان بقیع. بارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام. (منبع : خبرآنلاین)

 


برچسب‌ها: امام حسن علیه السلام بقیع قبل از تخریب فضیلت کریم اهل بیت فیلم بقیع حرم

تاريخ : دو شنبه 9 دی 1392 | 19:9 | نویسنده : پیرو |

لینک 1

----------------

لینک 2

---------------

لینک 3

--------------

لینک 4

--------------

لینک 5

--------------



تاريخ : سه شنبه 3 دی 1392 | 16:36 | نویسنده : پیرو |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.