با سلام.

در سیره ی حضرت رسول (ص) آمده است که ایشان همواره نگاهش به زیر افتاده و بر زمین دوخته بود. (مبنع).

کسی که زشتی گناه را بفهمد و آثار و تبعات آن را در نظر بگیرد به هیچ وجه سمت آن نمی رود. ممکن است سوالی مطرح شود؟ چگونه چشم خود را بر زیبایی ها ببندیم؟

چه زیبایی هایی ؟ منظورم دختران و زنان بدحجابی است که به هر دلیلی از نعمت زیبایی که خالق زیبایی ها به آن ها داده است سوء استفاده کرده و با عرضه ی نادرست آن، خود را آماج نگاه های آلوده می کنند و زمینه ساز گناه می شوند.

اما آیا واقعا این ها زیبایی است ؟ پاسخ در قرآن آمده است : " و زین لهم الشیطان اعمالهم". سوره ی انعام / آیه ی 43

خیر، این شیطان است که ابتدا گناهان را در نظر ما زیبا جلوه می دهد سپس ما را دعوت و وسوسه می کند. این جاست که باید تصمیم حساس و نهایی را بگیریم. یا دعوت شیطان را اجابت کنیم و به سمت گناه برویم و یا دعوت خدایمان را پذیرفته و از گناه دوری کنیم.

به راستی که زمین با همه ی پستی هایش زیباتر از چنین زیبایی هایی است ...

حالا می فهمم که چرا پیامبرم همواره نگاهش به زمین بوده است. برای این که ایشان حاضر نبوده اند حتی برای یک لحظه چشمشان چیزی را ببیند که خدایشان دوست ندارد آن را ببیند.

" لقد کان لکم فی رسول الله اسوه حسنه" سوره ی احزاب / 21 

ترجمه : "برای شما در زندگی رسول خدا سرمشق نیکویی است".

او الگوی همه ی ماست...

بیایید کمی شبیه او باشیم...


برچسب‌ها: نوع نگاه پیامبر(ص)سیره ی پیامبر(ص)روش دوری از نگاه به نامحرمنگاه به نامحرمنگاه حرامگناه چشمچشم چرانیگناه چشم چرانینگاه کردن پیامبر(ص)حجاببدحجابیوسوسه ی شیطان

تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | 8:53 | نویسنده : پیرو |

با سلام.

رییس سازمان هدفمندی یارانه ها امروز در مصاحبه با اخبار نیمروزی که در خبرگزاری فارس آمده است، اخبار جدیدی از هدفمندی یارانه ها بیان کرد.مهم ترین نکات این گفتگو را در زیر می خوانید.

1) افرادی که پیامک دریافت کرده‌اند، الزاما باید به سایت www.refahi.ir مراجعه کنند، چه متقاضی دریافت یارانه مرحله دوم باشند و چه متقاضی نباشد.

 

2) اگر کسی که پیامک دریافت کرده به این سامانه مراجعه نکند، به منزله انصراف از دریافت یارانه تلقی می‌شود.(لینک دانلود راهنمای عدم انصراف از یارانه ها را در انتهای این مطلب ببینید.)

 

3) اگر کسی علاوه بر یارانه ۴۵۵۰۰ تومان در ماه، متقاضی ۲۸ هزار تومان نیز باشد، چنانچه در بررسی مجدد(که پس از اعتراض فرد خواهد بود) این فرد ذی‌حق تشخیص داده شود، در پرداخت‌های مرحله بعدی این رقم را جبران می‌کنیم.

 

4) اگر کسی به سایت رفاهی مراجعه کرده و اشتباهی گزینه انصراف را زده باشد، به شعبه افتتاح حساب یارانه‌ای خود مراجعه کرده و در آنجا با هماهنگی با شعبات انجام شده وارد سامانه رفاهی شده و مورد اصلاح می‌شود.

 

5)به هیچ وجه مبنای ما قطع یارانه سرانه و ماهانه ۴۵۵۰۰ تومان نبوده، نیست و نخواهد بود، بلکه آن مابه‌التفاوت ۲۸ هزار تومانی به حساب عده‌ای پرداخت نشده است.

 

6) یارانه ۴۵۵۰۰ تومان حتی در مرحله دوم برای همه متقاضیان کمافی سابق واریز می‌شود و حتی در آینده نیز ادامه دارد.

 

7) حتی برای جمع زیادی از کسانی که پیامک ارسال کرده‌ایم، در این مرحله ۲۸ هزار تومان نیز به حسابشان واریز کرده‌ایم، اما تعدادی از دریافت‌کنندگان پیامک این رقم یارانه را دریافت نکرده‌اند.

 

8) برداشت ما این است که ۹۵ درصد کار درست انجام داده‌ایم، لذا احتمال اشتباه وجود دارد و جای اعتراض نیز وجود دارد (برای دیدن راهنمای عدم انصراف انتهای مطلب را ببینید) در این خصوص چنانچه در بررسی مجدد فرد را ذی‌حق تشخیص دهیم همین ۲۸ هزار تومان نیز در مراحل بعدی به حسابشان واریز می‌شود.

 

9) این پول ۲۸ هزار تومان به صورت فیزیکی در ۲۸ اسفند‌ماه سال گذشته پرداخت شد ممکن است در برخی از حساب‌های بانکی به دلیل اینکه قابل برداشت نیست دیده نشود، اما در مراجعه به شعبه موجودی حساب آن را نشان می‌دهد.

 

برای دانلود آموزش تصویری چگونگی عدم انصراف از دریافت یارانه ها کلیک کنید.

password : follower

 

برای دیدن جدیدترین خبر درباره ی یارانه ی 28000 تومانی اینجا را کلیک کنید.


برچسب‌ها: جدیدترین خبرها از هدفمندی یارانه هاآخرین اخبار از هدفمندی یارانه هاهدفمندی یارانه هاراهنمای عدم انصراف از یارانه ها یارانهانصراف از یارانه ها راهنمای تصویری انصراف از یارانه هاراهنمای کامل و تصویری انصراف از یارانه هاعدم انصراف از یارانه هابرای عدم انصراف از یارانه ها چه کار کنیم؟چگونه با عدم انصراف خود را اعلام کنیم؟عدم انصراف را چگونه باید انجام دهیم؟راهنمای جامع عدم انصراف از یارانه ها+عکس و توضیحتوضیحات کامل برای عدم انصراف از یارانه هانحوه ی عدم انصراف از دریافت یارانه هاچگونگی عدم انصراف از دریافت یارانه ها

تاريخ : چهار شنبه 23 فروردين 1391 | 21:22 | نویسنده : پیرو |

با سلام.

دوستان عزیز با توجه به طراحی نه چندان جالب سایت مربوط به هدفمندی یارانه ها (refahi.ir) بر آن شدیم تا راهنمایی برای طریقه ی عدم انصراف از یارانه ها را برای شما شرح دهیم.از طریق لینک زیر می تونید راهنمای کامل عدم انصراف از دریافت یارانه ها رو دانلود کنید. به صورت کاملا تصویری و با توضیحات کامل.

 

لینک دانلود

password : follower


برچسب‌ها: راهنمای عدم انصراف از یارانه ها یارانهانصراف از یارانه ها راهنمای تصویری انصراف از یارانه هاراهنمای کامل و تصویری انصراف از یارانه هاعدم انصراف از یارانه هابرای عدم انصراف از یارانه ها چه کار کنیم؟چگونه با عدم انصراف خود را اعلام کنیم؟عدم انصراف را چگونه باید انجام دهیم؟راهنمای جامع عدم انصراف از یارانه ها+عکس و توضیحتوضیحات کامل برای عدم انصراف از یارانه هانحوه ی عدم انصراف از دریافت یارانه هاچگونگی عدم انصراف از دریافت یارانه ها

تاريخ : یک شنبه 19 فروردين 1391 | 21:52 | نویسنده : پیرو |

با سلام.

در چند پست پیش سوالات و ابهاماتی را در خصوص هدفمندی یارانه ها مطرح کردیم و بیان کردیم که منتظر پاسخ مسئولین خواهیم ماند. دیشب در برنامه ی گفتگوی ویژه ی خبری رییس سازمان هدفمندی یارانه ها به این سوالات و ابهامات پاسخ داد. 

اگر ابهامات مطرح شده در چند پست پیش ما با عنوان "حذف پیامکی ها از مرحله دوم هدفمندی یارانه ها؟؟" خوانده باشید در سوال اول بیان کردیم:

1) تکلیف خانوارهایی که 28000 تومان به حساب آنها واریز نشده چه می شود؟ آیا یارانه ی مرحله ی دوم به آن ها تعلق می گیرد یا این که این عدم واریز شروعی است برای حذف کامل یارانه ها؟

که ایشان این گونه پاسخ دادند که : به درصدی (نه همه ی ) کسانی که به آن ها پیامک داده شده است مابه التفاوت یارانه ی نقدی مرحله ی دوم تعلق نخواهد گرفت و این درصد کسانی هستند که از درآمد بالایی برخوردارند. وی همچنین افزود: یارانه ی نقدی 45 هزار و 500 تومانی کماکان به حساب همه ی سرپرستان خانوار (حتی کسانی که درآمد بالایی دارند) واریز خواهد شد و یارانه ی نقدی فروردین از امروز قابل برداشت خواهد بود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال مطرح شده توسط ما "3) 28000 تومان واریزی برای برخی خانوارها مربوط به یارانه ی یک ماه است یا دوماه ؟" بیان کرد :

فعلا مشخص نیست که این پرداخت مربوط به یک ماه است یا دوماه و در اطلاع رسانی های بعدی مشخص خواهد شد.

وی درباره ی زمان اجرای مرحله ی دوم هدفمندی یارانه ها بیان کرد : زمان تقریبی اجرای فاز دوم هنوز مشخص نیست.

برای دیدن جدیدترین خبر درباره ی یارانه ی 28000 تومانی اینجا را کلیک کنید.


برچسب‌ها: هدفمندی یارانه ها یارانه ی مرحله ی دومدلیل عدم واریز یارانه ی مرحله ی دوممرحله ی دوم هدفمندی یارانه هایارانههدفمندییارانه ی نقدی 28000 تومانییارانه در سال جدیدپاسخ رییس سازمان هدفمندی به سوالات مردمجدیدترین خبرها از هدفمندی یارانه هافاز دوم هدفمندي يارانه ها کي اجرايي مي شود؟جزییات مرحله ی دوم هدفمندی یارانه ها

تاريخ : پنج شنبه 17 فروردين 1391 | 13:50 | نویسنده : پیرو |

با سلام.

پس از اظهارات پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه ی فیس بوک حود خبرگزاری فارس مصاحبه ای با این بازیگر ترتیب داده که متن کامل آن را می توانید در زیر بخوانید. اگر می خواهید بدانید که در سینمای ما چه می گذرد پیشنهاد می کنم حتما این مصاحبه را بخوانید.

فارس:شما مطلبی را در صفحه مجازی فیس‌بوکتان گذاشته‌اید مبنی بر فساد اهالی سینما، می‌شود در این باره بیشتر توضیح بدهید؟

صالحی:چیزی که نوشته‌ام حقیقت محض است ولی شامل همه هنرمندان ما نمی‌شود. دقیقا ما درباره تعداد خاصی صحبت می‌کنیم که متاسفانه نمی‌توانیم نام آنها را ببرم. من همچنان سر حرف‌هایی که زده‌ام، هستم و اگر لازم باشد درباره آن بحث می‌کنم.حضور آدمهای فاسد در سینما متاسفانه مشکل بزرگی است. سینما فی‌النفسه فاسد نیست و باید مانع حضور افراد فاسد در سینما بشویم. برخی با مطلبی که منتشر شد گمان کردند که من همه افراد و صنوف سینمایی را مورد خطاب قرار داده‌ام در حالی که این طور نیست چون هستند افراد بسیاری که اصلا در جریان این کثافت‌کاری‌هایی که اتفاق می‌افتد، نیستند.

سینما فی‌النفسه و ذاتا پاک و نجیب است. خصوصا سینمای ایران و آدمهایی که در آن کار می کنند. حق این سینمای پاک و دوست داشتنی که خیلی‌ها برای به وجودنش زحمت کشیده‌اند، نیست که یک عده افراد فرصت طلب، فاسد و آدمهایی که به نظر من مریضی روحی و روانی و جنسی دارند، وارد این حیطه شوند.

 

*زمان پیش تولید یک کار، کارناوالی از دختران و پسران زیبا رو شروع می‌شود

جلوی ورود افراد معلوم‌الحال به این حرفه را باید گرفت. این موضوع نه به جنسیت ربط دارد و نه به هیچ صنف و قشر دیگری. چیزی که وجود دارد این است که همه همیشه فقط بازیگران را می‌بینند و آن کارناوالی که در یکسری از دفاتر سینمایی قبل از پیش تولید به راه می‌افتد را نمی‌بینند. ما راجع به کار استاد بیضایی یا استاد کیمیایی حرف نمی‌زنیم؛ راجع به افرادی سخن می‌گوییم که به اشتباه وارد این عرصه شده‌اند. آدمهایی که نه متخصص هستند و نه مشخص است که از کجا آمده‌اند. فقط زمان پیش تولید یک کار، کارناوالی از دختران و پسران زیبا رو شروع می‌شود و می‌آیند و می‌روند. یکی پول برای سرمایه‌گذاری می‌آورد، دیگری صورت زیبایی دارد و برخی هم مسائل دیگری را وارد کار می‌کنند. روابطی که هست و مسائلی که وجود دارد و البته این ماجرا زن و مرد هم ندارد.


برچسب‌ها: افشاگری پرستو صالحی فساد در سینمای ایران فساد اخلاقی سینماپرستو صالحیافشاگری پرستو صالحی درباره ی فساد اخلاقی موجود در سینماافشاگری جدید پرستو صالحیمصاحبه با پرستو صالحیمصاحبه ی فارس با پرستو صالحی

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 16 فروردين 1391 | 16:46 | نویسنده : پیرو |

با سلام.

بدون هیچ مقدمه ای این مطلب رو که در صفحه ی فیس بوک پرستو صالحی آمده است به نقل از افکار نیوزبخوانید.

بر اساس خبري كه سايت افكارنیوز منتشر كرد، وی در صفحه فیس بوک خود نوشت:

«اگه نگم دق می‌کنم!!! همش می‌گن چرا کم کاری؟ چرا نیستی؟ چرا مثله سابق پر کار نیستی؟ چرا؟ چرا؟ چرا؟من چه می‌دونم!کدوم بازیگریه که دلش نخواد بازی کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد تو کارهای خوب ظاهر بشه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد با آدم‌های حرفه‌ای و درست درمون کار کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد دیده بشه؟

دور از جون تهیه کنندگان و کارگردانان و هنرمندان فرهیخته کشورم که هممون می‌دونیم چه کسانی هستند و چه کسانی نیستند و فقط ادعا و اداشو دارن، به یک تهیه کننده سر‌شناسی از سره درد دل گفتم: دلم یه کار طولانی می‌خواد گفت: اونی‌ام که بهت کار طولانی بده حال طولانی می‌خواد... به قول مرحوم شکیبایی: وای...

ولی من هنوز ایمان دارم که تو هنر مقدس هفتم، هستند انسان‌هایی که بی‌درخواست و نیاز و... فقط و فقط به کارشون فکر می‌کنن و بس و متاسفم از وجود کسانی که هنر پاک آریایی را رو با ناحیه ۱۰قدیم تهران اشتباه گرفتن...»

 


برچسب‌ها: افشاگری پرستو صالحی فساد در سینمای ایران فساد اخلاقی سینماپرستو صالحیافشاگری پرستو صالحی درباره ی فساد اخلاقی موجود در سینما

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 15 فروردين 1391 | 15:54 | نویسنده : پیرو |

با سلام.

ششم فروردین بود که نخستین گام برای اجرایی کردن فاز دوم هدفمندی یارانه ها ،با اعلام افزایش یارانه نقدی توسط دولتی ها برداشته شد. این اعلام در واقع همان واریز وجه 28 هزار تومانی به ازای هر نفر بود. این وجه واریزی به گفته ی مسئولین تا مرحله ی دوم هدفمندی یارانه ها قابل برداشت نخواهد بود ولی نکته ی قابل تامل اینجاست که این مبلغ برای برخی خانوارها هنوز واریز نشده است. حال سوال اینجاست که آیا خانوارهایی که در اواخر سال قبل پیامکی از طرف سازمان هدفمندی یارانه ها مبنی بر انصراف برای آن ها آمد، همان خانوار هایی هستند که در مرحله ی دوم مابه التفاوت واریز نقدی به حساب آن ها نخواهد آمد؟؟

نکته ی مبهم دیگر درباره ی 28 هزار تومان واریزی این است که معلوم نیست این 28 هزار تومان مربوط به یک ماه است یا مربوط به دو ماه و نکته ی جالب تر از آن این است که مديرعامل سازمان هدفمندي يارانه‌ها (بهروز مرادی) نیز در این مورد توضیح شفاف و روشنی نداده است و آن را به اطلاع رسانی های بعدی موکول کرده است. حال ما ماندیم و این همه ابهام در مورد هدفمندی یارانه ها ...

ابهام های هدفمندی یارانه ها
1) تکلیف خانوارهایی که 28000 تومان به حساب آنها واریز نشده چه می شود؟ آیا یارانه ی مرحله ی دوم به آن ها تعلق می گیرد یا این که این عدم واریز شروعی است برای حذف کامل یارانه ها؟
2) پیامکی که در اواخر سال قبل برای برخی خانوارها مبنی بر انصراف آمد انصراف اختیاری بود یا اجباری؟ اگر اختیاری بود چرا در مابه التفاوت یارانه ی نقدی به حساب این خانوارها واریز نشده است؟
3) 28000 تومان واریزی برای برخی خانوارها مربوط به یارانه ی یک ماه است یا دوماه ؟

این گونه ابهامات پاسخ صریح وشفاف و به موقع مسئولین مربوطه را می طلبد. بدیهی است اجرای طرح به این عظیمی نیازمند برنامه ریزی مدون و دقیقی است که اگر چنین برنامه ریزی ای صورت گرفته باشد پاسخ به این سوالات چندان دشوار نخواهد بود. به هر حال ما منتظر پاسخ مسئولین مربوطه می مانیم.


برچسب‌ها: هدفمندی یارانه ها یارانه ی مرحله ی دومدلیل عدم واریز یارانه ی مرحله ی دوممرحله ی دوم هدفمندی یارانه هایارانههدفمندییارانه ی نقدی 28000 تومانییارانه در سال جدید

تاريخ : سه شنبه 15 فروردين 1391 | 14:46 | نویسنده : پیرو |

با سلام خدمت همه ی عزیزان.

نوروز 91 رو با کمی تاخیر خدمتتون تبریک می گم.باید ببخشید چون که فرصت نداشتم. البته امروز هم که روز جمهوری اسلامی هستش. پس دوبله تبریک می گم. ان شاء الله که سال خوبی برای هممون باشه. اینم یه   عکس زیبا تقدیم به همه ی شما.

                                                              منبع


برچسب‌ها: نوروز91تبریکنوروز91

تاريخ : شنبه 12 فروردين 1391 | 16:40 | نویسنده : پیرو |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.