با سلام.

یادتان نرود کشوری داریم و آن کشور قوانینی می خواهد و آن قوانین قانون گذاری می خواهد و آن قانون گذار را ما انتخاب می کنیم.

یادتان نرود دینی داریم و آن دین احکام و دستوراتی دارد و مهم ترین آن ها حفظ حکومت اسلامی است و مشارکت در انتخابات موجب صیانت از کشور است.

یادتان نرود هر کسی حق و حقوقی دارد و انتخاب مسیر آینده و سرنوشت کشور یکی از مهم ترین این حق هاست.

امروز روز انتخابات است یادتان نرود...


برچسب‌ها: انتخاباتانتخابات مجلسانتخابات مجلس نهمانتخابات 90انتخابات مجلس شورای اسلامیمجلس از دیدگاه رهبرینظر رهبری درباره ی انتخاباتنظر رهبری درباره ی انتخاباتمرحله ی دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

تاريخ : جمعه 15 ارديبهشت 1391 | 11:2 | نویسنده : پیرو |

با سلام.

به اطلاع دوستان عزیز می رساند که طبق اعلام سازمان هدف مندی یارانه ها آخرین فرصت برای عدم انصراف از یارانه ها 12 اردیبهشت (یعنی سه شنبه همین هفته) می باشد. کسانی که پیامک انصراف از یارانه برای آن ها ارسال شده است و تاکنون به سایت هدفمندی یارانه ها مراجعه نکرده اند الزاما باید تا این تاریخ تعیین شده به سایت مذکور مراجعه کنند و یکی از گزینه ها را انتخاب کنند. در پست های قبلی درباره ی نحوه ی عدم انصراف از یارانه ها یک آموزش کاملا تصویری برای شما گذاشتم که می تونید از لینک زیر دانلودش کنید.

 

دانلود آموزش تصویری عدم انصراف از یارانه ها

password : follower

 

عدم مراجعه به این سامانه تا 12 اردیبهشت ماه، به منزله انصراف از دریافت یارانه تلقی خواهد شد.

تکمیلی : فرصت مراجعه به سایت رفاهی تا تاریخ 91/2/14 (یعنی پنج شنبه ی همین هفته ) تمدید شد.

 

برای اطلاعات بیشتر درباره ی این موضوع می تونید از پست های قبلی بازدید کنید.

کسانی هم که به نوعی دستشون به دهنشون می رسه می تونن با زدن گزینه ی انصراف، از دریافت یارانه خودداری کنند.


برچسب‌ها: راهنمای عدم انصراف از یارانه ها یارانهانصراف از یارانه ها راهنمای تصویری انصراف از یارانه هاراهنمای کامل و تصویری انصراف از یارانه هاعدم انصراف از یارانه هابرای عدم انصراف از یارانه ها چه کار کنیم؟چگونه با عدم انصراف خود را اعلام کنیم؟عدم انصراف را چگونه باید انجام دهیم؟راهنمای جامع عدم انصراف از یارانه ها+عکس و توضیحتوضیحات کامل برای عدم انصراف از یارانه هانحوه ی عدم انصراف از دریافت یارانه هاچگونگی عدم انصراف از دریافت یارانه هاآخرین فرصت عدم انصراف یارانه

تاريخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391 | 18:57 | نویسنده : پیرو |

با سلام.

قبل از هر چیز سالروز شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه ی زهرا (س) را خدمت همه ی شما تسلیت عرض می کنم. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

حتما دیدید و شنیدید که میگن حجاب برای خانم ها محدودیت میاره و توی اجتماع اونا روبا مشکل روبرو می کنه. اینجا می خواهیم با هم بررسی کنیم ببینیم حضرت زهرا(س) که الگوی همه ی انسان ها و به خصوص خانم ها هستند چه نوع پوششی داشتند و چگونه در جامعه حاضر می شدند.

این بخش رنگی رو به نقل از وبلاگ گوهرناب آورده ام.

در تاریخ آمده است که حضرت زهرا (س) آن روز که می خواستند به مسجد مدینه بروند تا خطبه معروف فدکیه را ایراد کنند

1) ابتدا روسری خود را دور سرشان پیچیده اند:  لاثَتْ خِمارَها عَلي رأسِها (۱)

خمار چیزی بزرگتر و بلند تر از روسری های ماست به نحوی که تمام سر و گردن را می پوشانده و کلمه پیچاندن(لاث) نمایانگر نحوه پوشیدن آن است.

2) سپس جلباب را به آن اضافه کردند: وَاشتَمَلَتْ بجلْبابها

جلباب از مایه جلب به معنای تاریکی است و جلباب در فرهنگ اعراب پوشش بلند و تیره است.چیزی شبیه عبا یا چادرهای عربی یا همین چادرهای ما. یعنی علاوه بر روسری بلندی که تمام سر وگردن را می پوشاند جلباب را هم پوشیدند.

در مورد اندازه پوشش ایشان هم آمده است: که جلباب ایشان آنقدر بلند بود که در هنگام راه رفتن زیر پایشان می آمد. (البته ایشان به علت بیماری کمی خمیده شده بودند اما به هر حال جلباب ایشان بلند وتقریبا اندازه چادرهای امروزی بوده است)

 

3) همچنین آمده است که :  وَأَقبَلَتْفي لُمَّةٍ مِن حَفَدَتِها وَ نِساءِ قَومِها

این خود نوعی فوق حجاب است.ایشان تنها از خانه بیرون نیامدند بلکه با جمعی از خانمها و هم سن و سالهای خود حرکت کردند. به این روش جلب توجه را به حد اقل رساندند به طوری که ایشان در بین خانمها پنهان شده بودند.ایشان حتی پیکرشان را هم پنهان کردند.

ببینید حضرت زهرا (س) برای خارج شدن از خانه 3 نوع پوشش برای خودشون در نظر گرفتند:

1) خمار

2) جلباب

3) جمعی از خانم ها که همراه با حرکت می کردند تا جلب توجه به حداقل ممکن برسد.

بعد از این حضرت زهرا (س) به مسجد می روند و زمانی که می خواهند خطبه ی فدکیه را قرائت کنند پرده ای را بین ایشان و مردان می آویزند و ایشان از پشت پرده شروع به ایراد خطبه می کنند.

این ها رو گفتم تا این نتیجه رو ازش بگیرم:

پس می توان در جامعه بود و ایفای نقش مثبت هم کرد و در عین حال پوشش و حجاب خود را هم به نحو احسن حفظ کرد.

خواهران گرامی ام الگوی شما حضرت زهرا(س) است نه انسان نماهایی که نشان شما می دهند...

هیچ وقت برای شروع دیر نیست ...


برچسب‌ها: نوع پوشش حضرت زهرا(س) حضرت زهرا(س)الگوی بشریتحجاب حضرت زهرا(س) هنگام حضور در اجتماع

تاريخ : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1391 | 23:27 | نویسنده : پیرو |

با سلام.

این پست رو برای عزیزانی نوشتم که با سرچ عبارت "زمان برداشت یارانه ی 28000 تومانی " و عباراتی شبیه به این وارد این وبلاگ میشن.

به اطلاع همه ی این عزیزان می رسونم که یارانه ی 28000 تومانی زمانی قابل برداشت است که مرحله ی دوم هدف مندی یارانه ها اجرا شود. درست مانند شروع مرحله ی اول که پول ها زود تر به حساب ها واریز شد.

حالا این مرحله ی دوم کی شروع می شود هنوز معلوم نیست. فعلا مسئولین مربوطه در مجلس درحال بررسی این موضوع هستند ولی تاکنون(91/2/5) هیچ تاریخی برای شروع مرحله ی دوم هدفمندی یارانه ها تعیین نشده است.

برای دیدن جدیدترین خبر درباره ی یارانه ی 28000 تومانی اینجا را کلیک کنید.


برچسب‌ها: هدفمندی یارانه ها یارانه ی مرحله ی دومدلیل عدم واریز یارانه ی مرحله ی دوممرحله ی دوم هدفمندی یارانه هایارانههدفمندییارانه ی نقدی 28000 تومانییارانه در سال جدیدیارانه ی 28000 تومانی کی قابل برداشت است؟زمان برداشت یارانه ی 28000 تومانیجدیدترین خبر درباره ی یارانه ی 28000 تومانی

تاريخ : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 | 21:53 | نویسنده : پیرو |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.